.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي 2 شنبه


* وزير دفاع آمريكا، سياست روسيه در قبال ايران را دچار چند شخصيتي ميداند. رابرت گيتس گفت: درحالي كه مسكو ايران را خطري براي امنيت روسيه مي‌داند ولي همچنان به امضاي معاملات تجاري با ايران ادامه دهد. وي كه در جمع اعضاي كميته نيروهاي مسلح سناي آمريكا سخن مي‌گفت، افزود: ولاديمير پوتين سه سال پيش، هنگامي كه رياست جمهوري روسيه را برعهده داشت به وي گفته بود كه ايران را بزرگترين خطر براي امنيت روسيه مي‌داند.
* ديدارهاي بعضي مسئولان با خوانندگان لس آنجلسي، عامل ورود آنان به كشور است. به گزارش فردا تعدادي از اين خوانندگان حدود يك ماه پيش با دفتر حفاظت منافع ايران در واشنگتن تماس گرفته و براي سفر به ايران اظهار تمايل كرده‌اند. همين گزارش مي‌افزايد: پاسخ مقامات مربوط به اين درخواست مثبت بوده و حتي از اين تصميم استقبال هم كرده‌اند. اما در ادامه آنها براي اطمينان بيشتر تضمين كافي خواستند كه ظاهراً اين تضمين هم به ايشان داده شده. انتشار زودهنگام اين خبر باعث پديد آمدن واكنشهاي متضاد شده و يكي از اين افراد براي كاستن از اين هجمه در گفتگو با تلويزيون بي بي سي تمام قضيه را تكذيب مي‌كند. نكته قابل تأمل اين است كه همه‌ي اين علاقه‌مندي‌ها براي بازگشت به ايران نتيجه ملاقات برخي مقامات رسمي با چهره‌هاي سرشناس در آمريكا بوده است، همان مقاماتي كه گفته‌اند درب اطاق ما به روي لس آنجلسي‌‌ها هم باز است!
* صهيونيست‌ها براي گسترش تهاجم فرهنگي به كشورهاي مسلمان، اقدام به تأسيس يك شبكه تلويزيوني جديد در منطقه كردستان عراق كرده‌اند. به گزارش آتي نيوز؛ اين شبكه با نام "كانال چهار" و بامديريت يك شخص روسي به نام "آرامو" مدت سه ماه است كه فعاليت خود را آغاز كرده و با بهره گيري از ترفندهاي گوناگون، در پي جذب مخاطب به ويژه از ميان جوانان است. فعالان رسانه‌اي كرد بر اين باورند كه استفاده از نام "كانال چهار" براي اين شبكه جديد شيطنت سياسي بوده و اشاره به چهار بخش كردستان يعني ايران، تركيه، سوريه و عراق دارد. به گزارش آتي نيوز، مجريان زن اين شبكه تلويزيوني، هنگام پخش برنامه با ظاهري زننده كه به دور از فرهنگ اصيل كردها و مسلمانان است در جلوي دوربين ظاهر شده و از نجابت دختران كردستان انتقاد و آنها را به برهنگي و خواندن آواز دعوت مي‌كنند. اين شبكه هر روزه، با پخش فيلم‌هايي كه در آن مظلوميت يهودي‌ها و اسرائيلي‌ها را نشان مي‌دهد، چهره خود را براي جامعه كردستان بيشتر آشكار كرده و به اين ترتيب، ماهيت صهيونيستي آن بيشتر نمايان مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.